توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

10 نکته کلیدی درباره هنرهای رزمی

10 نکته کلیدی درباره هنرهای رزمی


استفاده از این اصول یکی از مهمترین نکاتی می باشد که باعث پیشرفت شما در هنرهای رزمی می شود.

اصل اول

شما باید پیش از هر چیزی معنای هنرهای رزمی و مبارزه را به خوبی درک کنید. هنر رزمی قابل تکامل و غنی می باشد. که از زمان های قدیم با انسان همراه بوده و توانسته است که سیر صعودی خود را طی کند.
   
اصل دوم

پس از آنکه مفهوم و معنای هنرهای رزمی را درک کردید باید پیش از مشغول شدن به حرکات خشن و لطیف آن مفهوم درونی "روحی" آن را بیشتر درک کنید. شما باید بدانید که نرمی نشانه حیات و سختی نشان مرگ و نیستی می باشد.
 
اصل سوم

بعد از آنکه معنا و مفهوم درونی هنرهای رزمی را درک کردید می توانید یک گام جلوتر رفته و به بعد فیزیکی آن یعنی جسم پرداخت. در حقیقت درون و بیرون لازم و مکمل هم هستند. در صورتی که جسمی نیرومند داشته باشیم که سرشار از انرژی و نیروهای پاک متعالی باشد روح در درون خانه خود پرورش یافته و وسعت پیدا می کند. شما اگر بدنی سالم داشته باشید می توانید روحی نیرومند و سرشار از انرژی داشته باشید.

اصل چهارم

برای اینکه به حرکات فیزیکی در هنرهای رزمی مشغول شوید باید پیش از هر چیزی دقت تان را رشد داده و آن را تقویت کنید. پس از آنکه فرم های مختلف را یاد گرفتید باید نکات زیر را نیز بکار ببندید.

اصل پنجم

با توجه به رشته رزمی که در آن مشغول به فعالیت هستید باید روش تنفس تان را تصحیح کنید و اصول مربوط به تنفس تان را از مربی خود یاد بگیرید. فقط به یاد داشته باشید که شما باید روش های تنفس را از مربی هایی یاد بگیرید که در مورد آن اطلاعات کاملی دارند در غیر اینصورت اعضای داخلی و خارجی بدن تان آسیب خواهند دید.

اصل ششم

به طور معمول اکثر کسانی که به سمت کلاس های مختلف رزمی جذب می شوند باید این نکته را بدانند که یادگیری استقرار و در کل حالت های مختلف آن و تمرین بسیار بر این اصل در شکل های ساده و مرکب مهمترین رکن از هنرهای رزمی در جهان می باشد.

اصل هفتم

شما نباید برای یادگیری عجله کنید بلکه به جای آن بر روی بهتر کردن مهارت های ویژه هر روش تاکید کنید تا قادر باشید در آینده در فرم های پیچیده رزمی موفق باشید.

اصل هشتم

بعد از آنکه تکنیکی را از مربی تان یاد گرفتید باید به طور مرتب آن را تمرین و تکرار کنید.

اصل نهم

بعد از اینکه بر روی تکنیک های یاد داده شده تسلط پیدا کردید سعی کنید حرکات را با روش تنفس " دم و بازدم" هماهنگ کنید تا اینگونه بتوانید حرکات خود را قدرت ببخشید.

اصل دهم

در آخر این مقاله به شما می گویم که روابط بین استاد و شاگرد مهمترین اصل در هنرهای رزمی می باشد چراکه همه چیز به ارتباط بین این دو نفر بستگی دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: چهار شنبه 30 مهر 1399برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?